3 Eylül 2012 Pazartesi

DAMLA ÇİKOLATALI KEK

DAMLA ÇİKOLATALI KEK
Merhabalar,  bugün sizlerle çok severek yaptığım kek tarifimi paylaşmak istiyorum , Aslında hepinizin bildiği bir tarif.. Şimdiden kolay gelsin....

DAMLA ÇİKOLATALI KEK

Malzeme :
3 adet yumurta
1 su bardağı şeker
1 su bardağı sıvı yağ
2 su bardağı süt
2 adet kabartma tozu
1 adet vanilya
un
Damla çikolata , üzüm, fındık...vs.


3 adet yumurtayı 1 su bardağı şeker ile mikser yardımı ile köpürene kadar çırptım.Bundan sonraki işlemleri kaşık yardımı ile yapıyorum. 1bardak sıvıyağ ilave ettim ve karıştırdım, 2 bardak süt ilave ettim, Daha sonra unu eleyerek ilave ettim ve aynı zamanda 2 adet kabartma tozu ve 1 adet vanilyayıda eleyerek unla beraber kattım, Hamur çok katı yapmıyorum, yoksa kabarmıyor, Hamur akıcı bir kıvamda olması lazım, En son evde ne varsa artık fındık, ceviz, üzüm, damla çikolata , ilave ediyorum isteğe bağlı. Portakal kabuğu da rendelerseniz çok güzel oluyor, Ben kalıba sıvı yağ sürdükten sonra un sürüyorum çabuk çıkıyor kek kalıptan, Fırına verin ve AFİYET OLSUN ....
Bir tutam sevgi katmayı unutmayın ....

6 yorum:

  1. bayılırım keke nur canım ellerine sağlık bi dilim alıyorum tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Mevlüdecim , hepsi senin olsun. yakın olsakda afiyetle yedeydik beraber :))

      Sil
    2. keşke canım ya sen bi ucundasın ankaranın ben bi ucunda

      Sil
    3. Ama inşallah birgün buluşabiliriz canım ..Çok isterim ..

      Sil
  2. çok güzel görünüyor ellerinize sağlık. bende beklerim http://marifetlihanimlarklubu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, tabiki ziyaret edeceğim hemen.. Sevgilerimle...

      Sil